دانلود پروژه و مقاله و طرح توجیهی

دانلود بهترین مقاله ها و پروژه و طرح های کسب کار دانشجویی و دانشگاهی

چگونه نظم و سازمان دهی شخصی را افزایش دهیم

  • ۱۲:۰۰
چگونه نظم و سازمان دهی شخصی را افزایش دهیم

در فعالیت‌های کاری بهتر است که همیشه برای اتفاقات آماده باشید و با سازمان‌دهی رفتار و عملکرد، از فرصت‌های بهترین استفاده را ببرید. البته این پیشنهاد در سخن آسان‌تر از عمل است؛ چرا که هر روز ما با تعداد زیادی از وظایف تحت کنترل یا خارج از کنترل مواجه می‌شویم که همگی تصمیم به هدر دادن زمان ما دارند. ایمیل‌های مزاحم، دفتر کار و میز نامرتب تنها مواردی ساده هستند که مانع از سازمان‌دهی منظم شما می‌شوند. البته سازمان‌دهی کارها علم خارق‌العاده‌ای نیست و نیاز به اقدامات آن‌چنان بزرگی ندارد. تنها با کمی وقت می‌توانید سیستمی را طراحی و توسعه دهید که پیگیری موارد ضروری و صرف‌نظر کردن از موارد اضافی را به روند کاری شما اضافه کند. ...........



توضیحات کامل و دانلود فایل 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
دانلود بهترین مقاله ها و پروژه و طرح های کسب کار دانشجویی و دانشگاهی
دانلود پروژه و مقاله و طرح توجیهی